söndag, maj 25, 2008

Sommarens hitlista:

Peter, Bjorn & John - Paris 2004.
är inte det här sommarkärlek så är inget det!
tyvärr astråkig video.



Les Savy Fav - What Would Wolves Do?

säger bara - yeah!!!



Sebastien Tellier - Divine
det skönaste som släppts på evigheter!
ett plus är att videon ser ut som en Wes Anderson film.



Laka - Pokusaj
hej, blir man inte glad så är man så stiff!
kläderna, hönan, allt i det här är så fruktansvärt snyggt.


och lite för er som vill dansa...

Hot Chip - Ready for the floor



måste måste slänga in en till....

Les Savy Fav - Patty Lee
på varenda fest i sommar - annars jävlar!




Om någon av er tycker om någon låt så blir jag glad.

Om någon av ett mirakel skulle tycka om alla så kommer jag att gråta av glädje.



****************

Rafael och Jonatan - <3
nu värmer en liten musiknörds hjärta!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk liten lista du har dragit ihop!! :D

Åsa sa...

Du har ju prickat in mina två favoriter i schlagerfestivalen! =)

nenalique sa...

haha, vad stolt jag blir över dig siss! :) jag applåderar din goda smak!