onsdag, februari 02, 2011

Dead Ringers.

Ni som har hängt med länge kanske minns att jag, när jag började läsa Litt.vet A, sa att jag ville bli vän med en i klassen, men inte visste hur.
Well, jag är glad att jag försökte ändå  med tanke på att vi idag är BFFs (Best Friends Forever) och som ler och långhalm.
På sistone har jag t.o.m träffat honom oftare än M, som jag ändå "bor" ihop med.

Idag tog han med mig på musikquiz på Harrys, där han och hans fantastiskt trevliga släktingar spelar varje onsdag. Eftersom att jag är en blyg person var jag lite nervös innan, men det slutade med att vi  hade fantastiskt kul.
Jag lyckades med konststycket att få tabasco i ögat, en trana kastades brutalt ner i en vulkan, uncle Brian förklarade skillnaden mellan lakritstabletter och annat, Daniel berättade om när han uppträdde som sångaren i Popsicle och så vidare.
Och så vann vi såklart, och fick halva notan betald som pris.
Och jag presterade tillräckligt bra (med mina kunskaper om Little Eva m.m) för att klara inträdesprovet och bli invald i laget.
Så numer är jag en Dead Ringer!

Yay!

Imorgon ska jag och Daniel ha filmkväll efter seminariet.
På fredag blir det bioklubben och bishops.
På lördag Helens fantastiska trettioårsfest.

Bra vecka!
Jag tror nog jag kan överleva ensamma nätter.
Denna blir det dock Moa Martinson istället för sömn.
Och sen Pelle Erövraren.
My oh my oh my...

1 kommentar:

Ylva sa...

Vi var ärade att ha dig i laget!! ;)
Välkommen tillbaks!