måndag, februari 28, 2011




Varje gång jag ser dig
känner jag inom mig
att någon särskilt håller på att ske

Graderna de stiger
benen bara niger
hjärtat det har svårt att hänga med

Om jag finnge chansen
att i nästa dansen
få sväva ut med dig som i en dröm

Skulle du få höra
vad vi kunde göra
om vi två kunde bliva ett

Men då kommer han med mustaschen
och bugar och ber om en dans
ja då kommer han med mustaschen
de andra de har igen chans

Om du bara vill
glömma bort den kille
som alltid sista dansen av dig får

Tipset du då ger mig
försöka med en sång grej
nu prolemet plötsligt jag förstår

För att kunna lyckas
min läpp den måste smyckas
med en stor och lockande mustasch

På plats och nu den hittar
den henne retligt kittlar
till andra hon nu säger just så här

Men nu kommer han med mustaschen
och bugar och ber om en dans
ja nu kommer han med mustaschen
de andra de har igen chans

Inga kommentarer: