tisdag, februari 22, 2011

Nej nu får det fan bli skärpning i ledet!

Jag har inte bloggat ordentligt på evigheter.
Sanningen är att jag antingen har skrivit tenta, eller haft för kul.
Det har varit bio, bio, bio, bishops, käka ute, fest, konsert, efterfest, filmkväll, ost och kex, och allmänt hang around. Varvat med seminarier såklart.

Nu är det tentavecka igen, men jag tänkte ändå köra igång en lista.
För att vända den här driftande skutan hem.
Notera att det icke är jag som har skapat den här listan, den är funnen.


Såhär ser underverket ut:

dag 1, julpynt (känns ju lagom weird i februari, men sure)
dag 2, det här hade jag absolut inte på mig idag (spänningen är olidlig)
dag 3, min värsta bajsupplevelse (för de lite mer sofistikerade läsarna)
dag 4, sist jag såg nåt jag verkligen inte ville se (!)
dag 5, min relation till valfri kroppsdel (jojo, klassikern)
dag 6, mitt pinsammaste minne (sådant brukar uppskattas ja)
dag 7, min erfarenhet av magsjuka (ehm....jaja. är väl den tiden på året?)
dag 8, sämsta raggningsrepliken jag fått (just det.)
dag 9, fjorton år och... (och...cliffhanger!)
dag 10, värsta fyllemminnet (återigen poppis)
dag 11, när jag var liten trodde jag att... (...att...att....?)
dag 12, därför är jag bäst (oh my, en omvänd jantelags-kategori. tough one)
dag 13, nån jag tycker är KASS ("kommer det att bli jag!?")
dag 14, min favorithögtid (...jaja...)
dag 15, min åsikt om usa (oväntad!)
dag 16, mitt största ilandsproblem (klassiker igen)


Vi får se hur det blir!



1 kommentar:

Liv sa...

Spänningen är olidlig!