torsdag, augusti 30, 2007

min bästis.


Jag vet att jag säger det ofta,
men mina vänner, dom är verkligen guld värda.

Igår kväll var inte direkt den bästa kvällen i år.
Jag satt hemma och deppade i min ensamhet,då
världens bästa vän - Jakob, undrade om han skulle komma och hålla mig sällskap
.




Klockan 2.30 börjar han traska från Nord,
hela vägen hit, bara för min skull.

Vi åt godis, kollade på film och skrattade så att vi kiknade.
Jag glömde helt bort allt jobbigt, och nu känns allt bara bra.

Vad som än händer så kommer det ordna sig =)
Och jag vet att mina vänner finns där för mig, som jag för dem.
I vått och torrt.




(och om nu någon får för sig att jag & Jakob är mer än vänner så är svaret nej, nej & åter nej!)

10 kommentarer:

Feline Flodin sa...

Jag vill OCKSÅ ha en bästis som hänger här jämt och ser på film med mig! ORÄTTVIST.

Men jag ser att en del förändringar har skett här. Susnets fina besöksräknare. Last.fm-skryt. Hähä. Det tar sig, sa mordbrännaren. Men du, kan du inte ändra bredden på blöggen? Det är lite svåröverskådligt när den är 100% bred tycker jag. :) But hey, that's just one girls opinion. Eller som the Dude hade sagt: "That's just like... your opinion, man!" Ja, jag ska inte dricka mer kaffe idag! Jag lovar mamma.

nenalique sa...

Hahaha, vi får väl se ;)

Nu citerade du ju faktiskt min absoluta favorit Lebowski så......


(och jag tänker inte dagspendla mellan G & UV bara för att se på film :P )

Anonym sa...

nu blir jag förvirrad. du sa ju att du var hos han igår fast nu var han hos dig. skumt :P

Feline Flodin sa...

"Oh, and Dude... Tomorrow is already the 10th..."
"Far out."
...
"Ohh..."

Hähähäh.

nenalique sa...

Men Erik då! Jag VAR hos Jacob (observera nu! JaCob!) Sen kom JaKob hem till mig!

Ah, ah! Såg du? Såg du det?
Det finns alltså TVÅ! En Jacob! Och en Jakob!


Féline: Haha, jaaa!
Men den absolut, absolut bästa: Nobody fucks with the Jesus!

Älskar honom!

Feline Flodin sa...

..and pull the trigger 'til it goes clickkk!

:D :D :D

Tror du och jag får ta en Lebowskihelg sedan och dricka bisarra mängder kaukasier och röka gamla jointar med pincett! :D :D :D

nenalique sa...

Haha, låter skitbra :P

Ska man kombinera det med svullandet?

Feline Flodin sa...

Jag vet inte, har inte fått intrycket att The Dude, Walter och grabbarna äter så hemskt mycket. Hoho. Så det kanske förstör temat? ;D

Feline Flodin sa...

Eller jo, om vi hittar ett In'n'out Burger! ;D ;D ;D

Moomin sa...

Det bästa man kan ha men svårt att hitta... :)