torsdag, augusti 09, 2007

Sneaky sneaky

64 besökare, vilka är ni egentligen som smyger här så frekvent?

Kan ni inte ge er till känna?

Skriv bara "Pip" signerat med erat namn som kommentar.
Snälla?

Ni får så klart skriva vad ni vill, ni måste
ju inte smäda mig, men om det är vad som krävs så varsågod!

Förresten är vi rätt lustiga vi människor, med vårat behov av samhörighet, trygghet och känsla abv att bli förstådda.

Det är lite som med reklam:

Vi vill helst köpa välkända märken, för de är tryggast, vi vet vad vi får.

Ändå blir vi jämt sugna på de nya, fräsiga produkterna.

Allra helst vill vi gå mellanvägen och köpa nya, spännande produkter, från välkända, trygga företag/märken.

Jag skulle kunna analysera vidare, förklara och dra paraleller, men det får ni faktiskt göra själva.

Lite gratis hjärn-gympa on the house.

Nu kallar tvättstugan.

Ha det fint, och lämnar du en kommentar
lovar jag att tänka varma tankar om dig i minst en veckas tid! ;)

3 kommentarer:

Mikael Almgren sa...

Örnen säger pip!

nenalique sa...

duktig pojk! *kli kli*

Anonym sa...

pöpli.
jag kollar ju lite då och då om det hänt nåt. hänger inte med så mycket när jag inte har Helgon ju :P