tisdag, oktober 21, 2008

bristerna gör mannen?

Jag har aldrig:

bowlat
åkt skidor
åkt snowboard
skjutit med paintballgevär
varit på lazerdome
rest utomlands utan föräldrar (ja förutom köpenhamn och åbo då...)
brutit något ben
haft en semesterromans
bott utomlands
kollat ”sänkan” hos en läkare
suttit i fyllecell/arrest
bakiskräkts



Jag kan inte/är dålig på att:

knäppa med fingrarna
snyta mig
"gangsigna"
vika tungan
göra pruttljud men näven i armhålan
knyta rosetter som man "ska"
stå på händer
hjula
göra ploppljud med kinden
skilja på höger och vänster utan att tänka efter
rabbla multiplikationstabellen
skriva med båda händerna, på tangentbord
skriva med en hand, på tangentbord
passa tider
komma ihåg födelsedagar

1 kommentar:

Moomin sa...

Jag har aldrig:

åkt snowboard
varit på lazerdome
haft en semesterromans
kollat ”sänkan” hos en läkare (om jag tror att det är vad det är...)
suttit i fyllecell/arrest

Jag kan inte/är dålig på att:

vika tungan
göra pruttljud men näven i armhålan
knyta rosetter som man "ska"
passa tider
komma ihåg födelsedagar

Det är definitivt bristerna som gör mannen. Alla hatar perfekta människor.