onsdag, oktober 08, 2008

Älskade Murrays mobilmissöden, del 1.

Murray säger :
Herreguuud! Jag har nu, pga att jag glömt låsa knapparna, skickat 12x1 sms till Aleforshemmet
Murray säger :
"L förskräckt, efter att vi spelat biljard: -Älskling, du har lagt ditt SIDOBRÖST på kritan! (Jag tittar lite och ser att jag har krita på sidan av tröjan, vid bröstet.)"
Murray säger :
TOLV STYCKEN!

nena säger :
haha, och det kommer dom bli uppringda och få uppläst för sig tolv gånger!
nena säger :
gud, jag dör!

Murray säger :
Och de som tyckte att jag verkade vara så intelligent...
Lägg sen till att Aleforshemmet är ett rehabiliteringshem för alkoholister. Ringer man det här numret så kommer man till en telefon i hallen där de boende bor.

Murray
säger:
"Nu ringer det igen!"
Gubben stänger sin bok, reser sig med möda och går och svarar igen..

nena säger :
hahahahaha, åh gud! det blir bara bättre och bättre!

1 kommentar:

Moomin sa...

Ahahaha! Priceless :D