fredag, oktober 31, 2008

skvaller och spoilervarning.

Påväg hem från n hade jag en timme dötid att slå ihjäl på centralen.
Först gick jag till Lush och plockade upp en Mirandatvål för presentkortet jag fick av finaste Feliné.
Lyckades dessutom riva ner parfymburkar under disken och kröp värdigt omkring på alla fyra ett tag innan jag fick tag på dem.

Efter det begav jag mig till Pocket shop och plockade upp en ny bok för mina stämpelkort*.
Det var påväg ut därifrån som jag sprang på dem. En av snubbarna från Ensam mamma söker och hans dotter. När jag väl satt på min lilla gungande Swebus-buss med musiken och mörkret utanför rutan så kom tanken upp: tjejen han träffar i programmet bor i Stockholm. Se där! Kanske kanske är det så. Men jag säger inte vem det var, det är tillräckligt illa att jag just erkänt att jag tittar på programmet. Nu får det vara nog! Men nu har ni som är insatta något att fundera på i allafall.

Och för er som undrar så var boken Sos från mänskligheten av Johanna Nilsson.

Inga kommentarer: