tisdag, oktober 07, 2008

hjälp?

Jag behöver fler projekt.
Brinna lite för något, gå upp i det och bli smått manisk.

Hitills har jag rensat ut varenda garderob, städat mitt källarförråd, möblerat om, fixat och donat lillfrökens rum, sytt in kläder, snickrat ramar, burit ut gamla möbler, testat nya recept, skaffat nya vänner, såpat golven men egen doftblandning, lagt äppelbloms-doftpåsar i garderober och lådor samt droppat cederträolja här och var för att skydda mig mot pälsängrar. m.m.

Börjar få slut på ideér nu.

Igår väcktes jag av klockan, efter ungefär 4 timmars sömn, varpå jag direkt sprang till badrummet och satte igång med att nitiskt skura kattlådan. Sedan golven. Sist ut toaletten, sen gick jag och lade mig i en kvart till.

Jag vet inte riktigt vad som är på gång. Men det är läskigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan vi inte gå ut på en långpromenad någon dag? Nu när det är så höstfint ute! :)

Moomin sa...

Bränn inte ut dig bara!