fredag, oktober 10, 2008

nena goes blödig.


Nej, nu gick det inte att somna igen, så här sitter jag.
Idag saknar jag f´linn.
Hon är en såndär människa man ritar ett hjärta runt, i tankarna.
Min lilla fé, som trollar fram allt möjligt fint åt mig.
Jaja, ge mig en biljett till Uplands-Väsby snälla öde, jag har en soffa att sova på!
Och hallon-kladdkaka att äta. Mycket viktigt. För att inte tala om hur på tiden det är att jag träffar Mira.

Och sen saknar jag Janna och Mumin.
Mumin som alltid är så snäll och god men aldrig kräver något i gengäld.
Men inte förstår han det själv.

Och världens bästa Murray som aldrig ser sina framgångar, bara de små misstag som vi alla gör.

Vad ska jag göra av er människor?
Hur ska jag få in i era huvuden hur bra ni är?

Det lutar väl åt hjärntvätt a´la Clockwork Orange.

Äsch, kärlek, kärlek i brist på riktiga kramar.

5 kommentarer:

Moomin sa...

Awwww, tackar! Jag är helt värdelös på att ta emot komplimanger så att jag tänker bara att sitta här och rodna.

nenalique sa...

jag vet att du är det,helt hopplös ;)men försök ta åt dig iaf!

Fredrik sa...

Du är så himla söt! :') :*

Feline Flodin sa...

Men fan också, det var jag, FLINN, som skrev, inte fredrik. ;D Såklart. Så du vet. :*

nenalique sa...

haha, ett tag blev jag nästan rädd! ;)