måndag, mars 02, 2009

Fem saker som gör mig glad:

1, Ringa till människor med Tre.
Three is the magic number, yes it is, it´s the magic number...

2, Balansera på gatkanter
Jag har inte lärt mig att skämmas än.

3. Dra täcket över huvudet och låtsas att inget existerar där utanför.

4. Åka buss och lyssna på musik.
Det ska vara en bit, Stockholm tex är perfekt, och jag ska sitta ensam, vid fönstret, ihopkrupen med benen mot bröstet och bara väva tankevävar och beskåda utan att bli sedd.

5.
När någon minns random fakta om mig, eller mitt fullständiga namn.
Små, små saker. Men så fint. Visar att jag existerar utanför min egna bubbla, och jag tycker om det.

3 kommentarer:

Moomin sa...

Jag hatar nr 1 av hela mitt hjärta ;p

Men nr 4 älskar jag :)

nenalique sa...

Kan tänka mig det mumin mumin :)
Att slippa synas är en såndär sak man kan föreställa sig passar oss.

Moomin sa...

Exakt! Jag är inte blyg att synas och prata inför människor men om jag får välja föredrar jag att vara osynlig ;)