tisdag, mars 24, 2009

Reslogg, meslogg.





Torsdag - Tåg och buss ner till Göteborg, möta upp Zachi, ta några öl på Kellys. Katastrofkul.
Spårvagn till kollektivet i Angered, nattkäk, nybakade cookies, sömn.

Fredag - Pannkaksfrukost, falafel på tåget till Trollhättan. Second handfynda, köpa chipscoladipp, filmkväll och musinörderier.

Lördag - Duscha i söt stuga ute på vischan. Världens underbaraste pizza, festordningigörande, fest i min ära, nattkäk på max.

Söndag - Helvetesbuss till Stockholm, tricken till Vällingby. Fryspizza, cola, Mia & Klara, spänd stämmning, sömn.

Måndag - Packa ihop rester efter ett förhållande, åka hem.

Tisdag - Snöstormspromenad, skola, bli-bjuden-på-lunch-på-mingel-träff med Jakob, snylta-tvättids-träff med Maria, se-på-Mia&Klara-insvept-i-täcke.



Gävle känns tråkigare än någonsin.
Men mina vänner är finast i hela världen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag önskar att mina trollhättanreson kunde vara lika roliga.
Men tyvärr är dom inte det.
Jag har så mycket ångestknutar i magen när jag ska åka hem.
Det beror förstås på mer hur fantastiskt min familj är än själva Trollhättan.

Men jag kommer gärna och hälsar på dig och se om man kan liva upp gävlet lite åt dig :)

Mikael Almgren sa...

Vilken snygg jacka du har på bilden!

Never Understand sa...

Jag gillar att det är en två precis i hörnet på fotot på mig. Känns som att jag varit med i tv eller något :)