tisdag, mars 31, 2009

Finn flera fel:

Det är gammal skåpsmat nu,
men jag sver för lite
ch jag sver för mycket
ch hur sm helst så är jag trött!

Idag bestämde sig mitt tangentbrd för att först eliminera
bkstaven i, ch sedan en annan sm jag av förklarliga skäl inte kan skriva ut
men jag trr att ni kan gissa er till vilken det är.

Siri är så full av energi ch livslust att jag blir alldeles matt.
Hitills har jag kanaliserat den på rumsstädning, knstprjket
samt fruktsalladsfixande, ch börjar hn spakna? Icke!

Mia madre.

Annars är saker mindre abstrakta, men tyvärr inte mer knstruktiva för det.
Jag har någt att se fram emt.
Väntandet är väl inte min starka sida, men ibland får man väl inse att det kan vara värt det.

Nu är det städning, skriva arbeten,reflektiner ch annat sådant trevligt på agendan.

Men våren är på väg!

Hallelujah!

Inga kommentarer: