fredag, mars 27, 2009

tigerburen

Den där känslan av att aldrig göra ett tillräckligt starkt avtryck.
Att vara en av tusen när jag bara vill vara lika mycket.
Men jag finns på så många andra plan, vilket jag har förståt att jag borde vara tacksam över.

Men det är ändå vännerna som skaver.
Kärlek är allt för flyktigt.
Och det skaver att vara genomskinnlig.
Ge mig lite färg?

" So you no longer care if there's another day
I guess I have been there, I guess I am there now
You knew what you wanted and you fought so hard
Just to find yourself sitting in a golden cage
In a golden cage

So of course I miss you and miss you bad
But I also felt this way when I was still with you
Yes of course I miss you and miss you bad
But I also felt this way when I was still with you

This city's no longer mine
There's sadness written on every corner
Each lover was made to sign
Now I hear them calling me over and over"

Inga kommentarer: