lördag, mars 28, 2009

känslomässigt celibat

Någonstans känner man ändå att man får nog.
Att man bara vill ge upp.
Då kan man lyssna på Violent Femmes och känna sig bitter.

Och om någon inte omedelbart förstår varför Violent Femmes är det perfekta soundtracket så kommer förklaringen här:

" Y'know that I want your loving
but my logic tells me that it aint never gonna happen
and then my defense'd say I did't want it anyway
but you know sometimes I'm a liar
could you ever want me to love you
could you ever want me to care "

"And I'm so lonely, I don't think I can take it anymore
And I'm so lonely, I just don't know what to do
And I'm so lonely, feel like I'm gonna crawl away and die
And I'm so lonely, feel like I'm gonna hack hack hack hack it apart

Seems like there's a good reason to be lonely lonely lonely
I gotta get someone or something to make me feel less lonely lonely lonely
I know I could do it if just wasn't so lonely lonely lonely"

"
I'm nothin. im like a cloud.
im free to be alone in a crowd
whats your reality? its not real to me.
whats your enomoly. its my destiny.
I'm nothin. Im nothin.

I am N O T H I N
I am N O T H I N
I am N O T H I N
I'm nothin. "

"
Day after day, I will walk, and I will play.
But the day, after today, I will stop, and I will start.

Why can't I get just one kiss?
Why can't I get just one kiss?
Believe me there's somethings I wouldn't miss,
but I look at your pants and I need a kiss.

Why can't I get just one screw?
Why can't I get just one screw?
Baby I know what to do,
but something won't let me make love to you.

Why can't I get just one fuck?
Why can't I get just one fuck?
Guess its' got something to do with luck,
but I've waited my whole life for just one...

Day after day I get angry and I will say
that the day is in my sight,
take a vow to say good night."



Men det är lugnt.
Låt mig vara lite låg en dag utan att få för er att jag ska hoppa från en bro.

Jag mår bra! Det är inte jag som är problemet här.
Så låt mig sitta och sörja den här omöjligheten omöjligheten omöjligheten
som mitt själsliv känns som idag.

Ni vet ju egentligen lika bra som jag att lagom tills imorgon kommer jag att älska mitt liv igen.

1 kommentar:

Moomin sa...

*moomin hug* Jag relaterar. Ibland är dagen bara för att vara lite låg.