tisdag, november 30, 2010

Feedback och uppskattning:

Jag känner mig tvungen att publicera den här kommentaren.
Inte för att dra upp hela debatten om ostkrokar v.s ostbågar igen,
utan helt enkelt för att slutklämmen är så förbannat charmig att jag faktiskt skrattade till, för mig själv.


"Fine har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "nenas språkskola:":

Visa mig en påse på vilken det står ostkrokar. Jag har inte sett någon, så i min världsföreställning heter det ostbågar och samtidigt tycker jag att det är jätteroligt att det blir sådan debatt!
Men så är jag van att hela tiden få förklara mitt språk, som av vissa inte räknas somm ett språk. Men... Men, det är ju skånska!!"


- Jag börjar så smått undra om det helt enkelt förhåller sig så att jag har väldigt sympatiska läsare.
Den stora följdfrågan blir i sådana fall naturligtvis, why in gods name!? Kryddat med en portion prestationsångest.
Men det är karaktärsdanande, och du Claude om någon vet ju att jag behöver mer av sådant i mitt liv.

1 kommentar:

fine sa...

haj fajv i kommentarsfältet också *smack!*