måndag, november 15, 2010

Kära anonym...

Eftersom att jag har en känsla av att du kommer att missa mitt svar annars så kommer det här:

Anonym sa...
Varför skulle det var något fel om man gillar Cinema Strange och Bauhaus? Snarare rätt att utveckla sin egen smak.
2:30 em

Anonym sa...
För det andra är Bauhaus snarare ren goth dvs mörk post punk utan rockinfluenser och Cinema Strange är snarare deathrock.
2:34 em


nenalique sa...
Jag ansåg själv att mina kommentarer var uppenbart ironiska, men tydligen gick det dig förbi. Men det är trots allt en av riskerna med text, ironi och skämt går inte lika tydligt fram. Naturligtvis får man gilla vilken musik man vill. Skälet till att jag postade dem var ju just för att jag tycker om dem, så jag förstår inte varför du tror att jag anser att man inte bör göra det? Den uppenbara frågan är istället varför du är såhär långt bak i min blogg och rotar och varför du kommenterar anonymt. DET är väldigt mycket mer spännande än några skämtsamma kommentarer som mest var riktade till min syster (som tycker om Hits for Kids-skivorna.).

************
Jag måste erkänna att jag blir lika förvånad varje gång det här fenomenet inträffar. Jag förstår ärligt talat inte varför någon följer den här bloggen överhuvudtaget, jag kan inte se behållningen (men är naturligtvis väldigt glad att ni gör det). När någon sedan tar sig tid att följa den långt bakåt ja..då blir jag både imponerad och lite rädd. Vad otroligt mycket trams ni måste ta er igenom för att hitta något av värde. Och att sedan kommentera dessutom, det blir nästan en religiös upplevelse.
Tack för uppmärksamheten, och i framtiden kanske jag får poängtera lite tydligare när jag faktiskt skojar.

Alla delar ju inte min smått obskyra humor.

Inga kommentarer: