onsdag, november 10, 2010

Höjden av pinsamhet:

Ibland händer det att man gör bort sig.
Kanske blev man lite för full och dansade fast det inte var dans, för att sedan upptäcka att man glömt dra ner kjolen efter att ha varit på toa.
Kanske kissade man på sig i soffan hos tjejen man är kär i.
Kanske somnade man på en fotbollsplan på väg hem från en fest, och vaknade av att ett knattelag skulle spela match, och bekymrade föräldrar undrade om man möjligtvis kunde däcka någon annanstans.
Kanske ville man gå på maskerad som spexig hattifnatt, men fick, då ens mor bara hade bruna lakan att avvara, gå som bajskorv istället. *

Lugn, det är ingen fara!

Jag har nämligen räknat ut vad som är höjden av pinsamhet, och så länge du inte gör detta så kan du alltid komma tillbaka och få lite tröst av detta inlägg.

Höjden av pinsamhet, och nu snackar vi globalt, det absolut värsta du någonsin skulle kunna göra...det är att ha sex med den här mannen:



Seriöst, skulle du råka hamna i säng med honom...ja då är det bara att dö skamdöden på en gång. Det finns ingen bot (maha!), ingen försoning, ingen syndernas förlåtelse.
Då är du, per definition, pinsamheten personifierad!

Så där har ni det!
Nu kan vi göra bort oss med en känsla av lättnad.
För vi kommer aldrig, aldrig någonsin att hamna där, eller hur?


*exemplen kan vara hämtade från verkligheten, men då jag föredrar att inte få min rumpa kickad blå av diverse vänner väljer jag att inte gå ut med vidare information.

1 kommentar:

Lina sa...

Felfel! Jag skulle lätt ligga med den mannen. Härligt också att låten fortfarande håller, så att säga.